S modulem Zoho Docs získáte kompletně integrovanou kancelářskou sadu pro zpracování a vytváření dokumentů v následujících formátech:
Tyto dokumenty můžete poté přiřadit k jednotlivým kontaktům / potenciálním zákazníkům v modulu Zoho CRM nebo je přímo zpracovat online.
Word, Excel, Powerpoint dokumenty jednoduše společně v týmu online zpracovat a uložit.
Synchronizace plochy
Dále máte možnost zpracovávat dokumenty společně - v týmu.
Systém je nezávislý na platformě - abyste k němu získali přístup, potřebujete pouze internetový prohlížeč. Alternativně můžete modul Zoho Docs používat i offline.
Dokumenty můžete posílat i prostřednictvím odkazů, a zabránit tak např. velkým e-mailovým přílohám.
Chcete zákazníkovi poslat dokument, který má zpracovat a poté Vám ho poslat zpět?
S modulem Zoho Docs je to zcela jednoduché:
Modul Zoho Docs nabízí také bezproblémovou integraci s aplikacemi Google Docs a Google Drive.
Dokumenty lze "zazipovat" nebo opatřit takzvanými tagy.
Chcete mít k Vašim dokumentům přístup i na cestách?
Žádný problém . S aplikacem i pro smartphony a tablety budete mít ke svým souborům přístup kdykoli - nezávisle na tom, kde se právě nacházíte.
Po zakoupení licence pro modul Zoho CRM již budete mít většinu funkcí k dispozici. Potřebujete větší paměť? Žádný problém. Jednoduše nás za účelem získání dalších prémiových služeb kontaktujte.