Zoho Premium Partner Německo
Německo | Rakousko | Česká republika

Zoho Desk

Modul Zoho Desk Vám nabízí kompletní řešení v oblasti zákaznické podpory/správy požadavků Vašich zákazníků - tzv. tiketů.


Je přitom zcela jedno, jak Vaše tikety vzniknou:

- Generování tiketů a přidělení případu na základě došlých e-mailů

- Generování tiketů a přidělení případu na základě přijatých telefonátů

- Přímá integrace servisní linky s obsluhou pomocí menu

Přidělení tiketů příslušným zaměstnancům podpory, definované ručně nebo pomocí pracovních postupů.


Bezproblémová integrace s modulem Zoho CRM umožňuje přístup ke kontaktům v systému CRM a dokumentaci příslušných případů / tiketů.

Zákaznický portál - Vaši zákazníci mohou kdykoli zkontrolovat aktuální stav svého tiketu neboli požadavku.

Jasný přehled o otevřených a rozpracovaných požadavcích.

Spolupráce v týmu.


Přehled požadavků seřazený dle priorit.

Kromě toho jsme jako Zoho partner schopni individuálně přizpůsobit Váš systém, integrovat dodatečná řešení, vyškolit Vás a pomoci Vám v začátcích.

Licence u nás můžete zakoupit na fakturu s vykázanou daní z přidané hodnoty - nejsou potřebné žádné podrobné údaje o kreditní kartě.